tisdag 14 februari 2012

Valentindagen


Jag önskar alla en trevlig

ALLA HJÄRTANS DAG

13 kommentarer:

  1. Du har fått till det jättefint och annorlunda.

    Tack det samma.






    Kram Mi

    SvaraRadera
  2. My Valentine Heart

    Valentine’s Day is full of paper hearts,
    but my heart for you, my friend,
    is full of feelings
    more precious to me than gold,
    as long lasting as diamonds.
    My heart for you, my friend
    is filled with emotions strong as platinum,
    and appreciation for you
    worth more to me than any treasure.
    My Valentine heart is yours,
    my priceless friend.
    Happy Valentine’s Day..

    (¯`v´¯)¤
    .`•.¸.•´
    ¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
    (`'·.Happy¸.·'´)
    (`'·.Valentine!¸.·'´)
    ¸.·*)*¸.·´¨)*´¨)¸.·*¨)
    (¸.·(¸.·´ .·´¸¸.·´*´¨)Love Nicki

    SvaraRadera
  3. Önskar Dig allt gott denna Dag!
    Kram och vink från mig.

    SvaraRadera
  4. Det är lugnt, Gunnel.
    Jag var inte på humör igår.
    Själv har jag en sjuk, ironisk humor.

    Ha en fortsatt bra dag.

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas också att snön ligger över sportlovsveckan iaf för barnens skull.Jag har helt klart en bild av dej susande ner för de stora backarna Ta hjälmen på!!. Kram

    SvaraRadera
  6. Oj, vad du har klätt upp dig, dagen till ära! Du hittar många fina bilder.

    SvaraRadera
  7. Önskar di g en fortsatt bra dag
    Hoppas att solen lyser även på dig

    mvh

    SvaraRadera
  8. Underbara den där BettyBoop...
    Hoppas att du får en underbar, underbar dag/kväll.

    Rantamorkramen.

    SvaraRadera
  9. tack :) och detsamma till dig
    kramar

    SvaraRadera
  10. Tack så mycket. Vilken tjusig klänning med hjärta och rosett. Hoppas du haft en bra dag och jag önskar dig en fortsatt bra Alla Hjärtans Dag.Kram/Anita

    SvaraRadera
  11. En stor Alla Hjärtans Kram till dig

    SvaraRadera