lördag 31 mars 2012

Säg cheeeeeeese!


Det är det ingen som behöver uppmana mig att göra nu. Idag ler jag med hela ansiktet. Zoé med föräldrar startar sin resa från Luxemburg idag och tidigt i morgon bitti åker vi till Kastrup och hämtar Peter. Eftersom det inte är lika frikostigt med semesterdagar i USA som här, måste hans fru spara sina till längre fram. Rasmus har längtat enormt efter att få träffa Peter igen, och han kommer givetvis att komma hit så fort han bara kan. I morgon har jag alltså alla barn och barnbarn samlade i Sverige. Vilken härlig känsla! 

Stort tack till er alla för att ni peppade mig inför blodprovstagningen. Jag åkte faktiskt dit och blev plågad, men överlevde. Dessutom ska jag på läkarbesök efter påsk. Jag har insett att jag måste få ett läkarutlåtande och inte bara inbilla mig att det blir nog bättre i morgon. Det kommer inte att bli så mycket bloggande för min del nu en vecka framöver av naturliga skäl. Därför passar jag på att önska alla en riktigt

GLAD PÅSK


27 kommentarer:

  1. Jag avundas inte dig som får post 2gg per dag. Nog måste du väl syfta på att både City Mail och Posten delar ut i ditt område.

    Jag är 100% allergisk mot alla fönsterkuvert. Nu för tiden öppnar jag sällan dessa

    Ha en fortsatt bra dag
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag menar City Mail och Posten. Men de lämnar samma skräp båda två.

      Radera
  2. En stor Påsk kram till dig. Ha de så mysigt med dina barn och barnbarn i Påsk.

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig med en Trevlig Påsk

    SvaraRadera
  4. vad härligt att ha alla samlade :) en riktigt skön vecka och en
    GLAD PÅSK till dig
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag ser verkligen fram emot det. Hoppas du får en fin Påsk också.

      Radera
  5. Önskar dig också en trevlig påsk! Vi får också besök av hela gänget! Fyra av dem bor i Dublin! Så här blir det liv i luckan!
    Må väl och ha det så bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul! Det är fest när alla kan samlas. Jag hoppas och vet att du får en härlig Påsk

      Radera
  6. Vad härligt att ha hela skaran samlad!!
    Glad Påsk på er allihop :D

    SvaraRadera
  7. Ja det är så sällan det inträffar. Jag önskar dig med en Glad Påsk

    SvaraRadera
  8. Njut nu för fullt av de dina och låt dem hjälpa till så att du inte tar ut dig
    Stora kramar till dig

    SvaraRadera
  9. Ja den tanten är duktig diktare.Ha det så trevligt med barn och barnbarnen...... natti!

    SvaraRadera
  10. Förstår att du kommer njuta för fullt i påsk. Du får ha en riktigt trevlig påsk.

    Skönt att du kom iväg på provtagningen. :-)

    SvaraRadera
  11. Hoppas du med får en trevlig Påsk

    SvaraRadera
  12. Så roligt att du får träffa alla dina nära och kära i påsk och givetvis ska du umgås med dem. Bloggen och vi, dina bloggvänner, finns kvar när du känner för det igen.
    Ha en riktigt GLAD PÅSK!
    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  13. Roligt att höra. Jag önskar dig med en Glad Påsk.

    SvaraRadera
  14. Ha det så gott med barn och barnbarn!! Härligt att ha alla samlade.
    Här har firats treåring idag - med fyra generationer samlade.
    Skönt att du kom iväg för provtagning. Sån´t där elände ska man inte gå och dras med.

    Önskar dig en riktigt trevlig påsk!!!
    :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fyra generationer! Det var verkligen inte illa.

      Radera
  15. Hoppas Du mår bättre nu och får en fin påskvecka med en trevlig helg sedan!

    SvaraRadera
  16. Tack Inga! Jag önskar dig med en Glad Påsk

    SvaraRadera
  17. Då säger jag tack detsamma och ost!

    SvaraRadera
  18. Åh,vad roligt....hoppas ni får härliga dagar och mysig påsk tillsammans :-)

    SvaraRadera
  19. Önskar dig en trevlig påsk med de dina. Hoppas det är bättre med din yrsel. Kristallsjuka låter det som. Behandlingen är omruskning, så det får väl bli en häftig lek med barn o barnbarn.

    SvaraRadera
  20. Hej Gunnel..Vad trevligt att höra att det fanns ytterligare en persom som släckte lyset ju fler vi är desto bättre är det..Vad bra att tu varit hos doktorn och vad härligt det låter att du får hem hela familjen
    stor kram ger jag dig nu och en härlig påsk önskar jag dig
    ...
    Easter is a promise..
    God renews to us in each spring..
    May the promise of Easter..
    fill your heart with peace and joy!
    Happy Easter!

    Night Lady

    SvaraRadera
  21. Men så roligt!
    Jag önskar dig och de dina en alldeles underbar påskhelg - och att yrslen håller sig i styr till efter helgen;)
    Varm kram,
    Lambergsfrua

    Jag blir lika frustrerad varje gång jag ska kommentera - mina "uppgifter kan inte verifieras" - så då kör jag anonymt, fast jag inte är det

    SvaraRadera