lördag 6 april 2013

Jag sitter här och tänker.......


......undrar vad mormor gör idag. 

17 kommentarer:

  1. Imorgon kommer kanske svaret. Hoppas mormor har det riktigt mysigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mormor har det mysigt, men saknar Zoé.

      Radera
  2. Ja, undrar vad mormor gör? För nu blev jag också nyfiken.

    En fin bild på Zoé.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag gör jag inte speciellt mycket.

      Radera
  3. Det vore himla roligt att ibland kunna läsa barns tankar! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hade varit spännande att veta vad som rör sig i deras små hjärnor.

      Radera
  4. Vilken fin bild på en liten funderande Zoé :)
    Önskar dig en skön söndag :)

    SvaraRadera
  5. Hejsan Gunnel !

    Så gulligt när de är små och inte kan prata ännu.
    Älskar bebisar.
    Redan som tolvåring var jag ute med en av våra
    servitrisers barn, Sonny hette han, minns han kom som vuxen och sa
    Så här ser jag ut nu o.s.v.

    Kram Mi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig...det finns inget gulligare än småbarn.

      Radera
  6. vilken liten sötnos :)
    en fin dag till dig
    kramar

    SvaraRadera
  7. Vilken go liten tjej ni har och vad härligt att möta våren som du gjorde. Jag brukar göra samma sak fast i England. I år blev det inte av men lika bra det för de snöade där förra veckan och inga blommor har kommit än. Längtar efter mitt barnbarn när jag ser dina bilder.
    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är härligt när man kan åka och hälsa på småttingarna.

      Radera