söndag 26 oktober 2014

Små gröna män


Om män är från Mars tycker jag vi skickar tillbaka dem.

20 kommentarer:

  1. jag skrev just precis om nostalgi, och då såg jag din fina syskrin, i din tidigare inlägg,
    vilken sammanträffande !
    jag älskar sådana där små saker, och jag har några efter min far.

    apropå män från Mars, hahaha, dem är väl för korta för oss !!
    men jag tror på Ufon, tittar varenda program på tv, som handlar just utomjordingar,
    och visas på kanal History Channel.

    ha det bra kram !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar allt som anses lite overkligt.

      Radera
  2. Haha! Ja, om de är från Mars kan de stanna där ;)
    Kram och gó söndag!

    SvaraRadera
  3. Män från Mars?? Hmmmm.. jag känner inte någon så jag vet inte!!! :-) ..........SV:Nu fick vi ju sova lite extra Men när vi ställer tillbaka tiden så tycker jag att man är mer trött.. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det påstås ju att män är från Mars och kvinnor från Venus. Nu tycker jag förståss att den författaren hade väldigt konstiga åsikter.

      Radera
  4. Jag tycker att det mer ser ut som en dam...
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är en dam, en kvinnlig astronaut, som säger det. Bilden är från en humorsida, så det ska klart tas med en nypa salt.

      Radera
  5. Ja, de kan åka tillbaka om de har tagit sig hit.
    Nu kom jag på vad det står på mitt syskrin: En flitig tärna syr så gärna". Präktigt eller hur?

    SvaraRadera
  6. Risk att det blir tomt på män här isåfall, jag har nämligen från säker källa att de kan anta mänsklig hudfärg numera.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch då! Det låter riktigt kusligt.

      Radera
  7. Lite spännande låter det allt med en Marsian;)

    SvaraRadera
  8. Men ... då måste ju vi åka tillbaka till Venus? :S
    Nääää ... det låter jobbigt tycker jag ... hehe
    Fast jorden skulle nog må lite bättre om vi lämnade planeten ett tag, både män och kvinnor ...
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ojdå, det tänkte jag inte på att vi fick också packa ihop. Ditt förslag verkar vettigt tycker jag.

      Radera
  9. Haha... tack för att du delar med dig av dina klurigheter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt ska man nog inte ta så bokstavligt, förståss.

      Radera
  10. Du är för härlig Gunnel! :)
    De kanske redan finns på Mars, vem vet.

    SvaraRadera