lördag 11 juni 2011

H&M eller Bauhaus?


Nu har plastpåsemodet kommit till H&M. De annonserar om en orange väska i plastpåsestil för 199 kr. Betydligt billigare än den röda Parisvarianten för en tusenlapp. Orange är ju min älsklingsfärg, så jag ska nog ta en tur till H&M snart. Jag kom förresten på att jag har en liknande modell i tyg, som jag köpte för många år sen, så jag skulle ju i och för sig kunna använda den i stället. Men man kan i och för sig aldrig få för många orange väskor. Man kan i och för sig aldrig få för mycket av vad som helst som är orange. Bauhaus tycker jag är en utmärkt affär. Inte för att jag brukar handla så mycket där, men jag får ju chansen att köra runt med en orange kundvagn. Jag tycker det är lite dåligt att de inte har orange plastkassar.  Det hade matchat kundvagnarna perfekt med en påse som gått ton i ton. Nästa gång jag åker dit, ska jag kolla upp ifall de har en förslagslåda upphängd nånstans. Det måste väl ligga i deras intresse att ha nöjda kunder. 

2 kommentarer:

  1. Oj oj ännu ett shoppingbags alternativ Jag faller alltid för dom när jag handlar. Sist var det Lagerhaus och före det Rusta. Det var ju så läckra färger och motiv. Som tur var så var det en hårdare plastvariant så kommer nog till nytta på stranden om jag nu hittar mig dit
    Ha en bra morgondag

    SvaraRadera
  2. Ja, enfärgade utan reklam på! Nu har ju Maxi ibland påsar med HIF reklam å så ska man betala för det..........
    när man är Värmlänning!!

    Sv. Ja, vem vet om vi setts där, men jag tycker att det skulle vara roligt att ses irl!

    Hoppas att du haft en härlig dag!

    SvaraRadera