torsdag 16 juni 2011

7 dagar


Längre än så är inte mitt tålamod. Jag har ju spytt galla över posten nu ett tag. Var inne i morse igen och kollade på Postens sida, och det stod fortfarande att mitt brev hade skickats till sorteringscentralen. Tyckte inte det var nån idé att ringa Kundtjänst eftersom de bara fick fram samma resultat som jag. Inte katten kunde jag vänta till i morgon med att reklamera brevet; jag gjorde det idag. Det kändes inte ett dugg lugnare efter det, så jag ringde upp försäkringsbolaget och berättade min historia. Damen där verkade väldigt förvånad. De hade nämligen fått mitt brev dagen efter jag skickat det!!!!!!!! Finns det ingenting inom Posten som fungerar? Ja, förutom att brevet då kom fram. Men det är väl ändå ett rimligt krav? Känner hur blodtryck och humör börjar byta plats nu. Kommer säkert att bli en bra dag.

6 kommentarer:

  1. Det var ju tur att brevet kommit fram, men posten har uppenbarligen dålig koll på vad de håller på med.

    Ha en fortsatt fin dag!
    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  2. Fint att det kommit fram, men nog borde det ju synas på postens sidor.

    SvaraRadera
  3. Det var väl för väl att det har nått destinationen...då återstår dt att se hur länge F-bolaget "slirar" med utbetalningen!

    Det blev iaf en fin dag vädermässigt!

    Datorer och bilar SKA bara fungera och allt annat oxå för den delen!

    Ha en go kväll!

    SvaraRadera
  4. Verkar som höga vederbörande tagit rätt beslut. Lika bra att lägga ner dom
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så bra. Ännu bättre vore det förstås om systemen avspeglar verkligheten.

    SvaraRadera