fredag 16 december 2011

Grattis!


Idag fyller Santos, min dotters hund, 11 år. Han firar det med att åka till Sverige för att fira jul. Vi ser fram emot att träffa hela hans familj så klart, men för Rasmus är det mest viktigt att Santos kommer. Han räknar Santos som "sin" hund, och hade nog helst sett att Katarina och Karl Gustav hade behövt hundpassning hela jullovet. Rasmus berättade om Santos på sin blogg, och när den började strula så gjorde jag ett album av hans inlägg för säkerhets skull.


Santos vaktade alltid Rasmus när han låg i barnvagnen och har fortsatt med att vara lite livvakt hela tiden. När han nu ska bli "storebror" kommer ju den här Kevin Costner-talangen verkligen till nytta.

11 kommentarer:

  1. Vilken gullig hund,mmmm! Förstår att du längtar efter dom :-)
    Ha en skön dag,kram!

    SvaraRadera
  2. Mysig päls han får att goa in sig i nu Rasmus.
    Njut nu av fredagskvällen
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så roligt att få så fint och kärt julbesök!

    SvaraRadera
  4. Det ska bli så kul att träffa dem alla.

    SvaraRadera
  5. Ja jag sparar alla de papper som min son gjort. I vanliga fall har de det själv men han har så liten lägenhet att han inte har plats. Nu sparar jag hans saker.
    Så fina bilder det är på hunden Santos.Då gjorde Santos likadant som Paxi gör när Elias sover över här. Paxi ligger vid hans säng hela tiden och varje gång Elias rör på sig så tittar Paxi upp.
    11 år är väl ganska hög ålder på en sådan liten hund?
    Ha det bra. Kram/Anita

    SvaraRadera
  6. Gullig hund! Kul att de kommer så att du får rå om dom...Ja det var bra att försäkringen tog skadan.Visst det blev en hel del att ringa runt.Men nu har jag bara miljöförvaltningen kvar.Har informerat alla i gatan.Och väntar på att avloppsjouren ska komma och fixa skadan. Kram!

    SvaraRadera
  7. Anita: Den frasen kan visst bli ganska gammal.upppemot 20 år tror jag.....om han håller sig frisk så länge.

    Yvonne: Ja det var så länge sen jag träffade dem senast, så det ska bli så kul.

    SvaraRadera
  8. grattis till lilla sötnosen :)
    vad härligt med sådant besök
    en fin kväll till dig också
    kramar

    SvaraRadera
  9. Så söööööt han är, Santos.

    Förstår att ni är glada att de kommer på besök till jul.

    SvaraRadera
  10. Gud så gulligt!!
    Förstår att Rasmus längtar...

    Kram

    SvaraRadera