söndag 11 maj 2014

Vad ska jag välja?


Jag tycker om att spela tennis......


....men det är roligt att cykla också.


Jag tror att jag ringer till mina kusiner Rasmus och Daniel och hör vad de tycker.
 Rasmus svarade inte....han är nog hos en kompis. Jag får ringa till Daniel.


Han tyckte att jag skulle satsa på cyklingen.
                                                                                          

Mina kompisar följer gärna med ut på  en träningsrunda.


Se upp! Här kommer jag i full fart.

18 kommentarer:

  1. Haha....villken rolig och härlig bildserie med text.
    Jag skrattar gott nu 😃

    SvaraRadera
    Svar
    1. Barn är alltid så härliga och naturliga.

      Radera
  2. Oj. .glömde visst söndagskramen åxo.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar. Jag önskar dig med en bra söndag.

      Radera
  3. Söt tjej, kul du har gjort med foto kommentarerna. Fin trehjulingen är.
    Kikade på trehjuling idag.
    Kikade på dina fina bonsaimaskroser.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. De flesta foton jag har idag är av barnbarnen. Maskrosorna lever och har hälsan.

      Radera
  4. Härliga foton på era barnbarn..............Vi har också tunnor som är indelade i fack! men alla tuggummin och snus som ligger på gatan är tråkigt att se! kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Otroligt slarvigt när det finns papperskorgar uppsatta lite överallt.

      Radera
  5. SÅÅ gulligt. Vilken tur att hon har kusiner att rådfråga. Cykeln verkar litet fullastad. Men det löser hon säkert. Kul inlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. En del kompisar måste följa med överallt, så de får väl tränga ihop sig.

      Radera
  6. Ibland är det ju svårt att välja... då är det bra att kunna ringa till kusin Daniel :)
    Härliga bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är alltid bra att få goda råd.

      Radera
  7. Bra med hjälp inför stora beslut :)

    SvaraRadera
  8. ... och tolv poäng ger jag till Gunnel i Åstorp. Daniel har bra smak. Ett blogginlägg som drabbade mig i exakt rätt läge. Kan inte berätta varför. Tack Gunnel.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tackar för den höga poängen.

      Radera
  9. vilket sött inlägg :) och det går verkligen fort där, när lilltösen trampar på :)
    kramar

    SvaraRadera