tisdag 28 juni 2011

Jätteglad



Precis hemkommen från mitt årliga besök hos tandläkaren. Inga hål den här gången heller, tack och lov. Den tandläkaren jag går till nu är mycket mänsklig och har fått mig att övervinna min tandläkarskräck. Trots att hon är mycket  trevlig är hon inte med på min 10-i-topp-lista över personer jag gärna träffar. Även om inte jag själv är rädd för besöket, så får mitt VISA-kort skrämselhicka varje gång. Det är nog enda gången jag betalar dyrt för något som jag inte njuter av en endaste sekund.

4 kommentarer:

  1. Grattis!

    Här kan du läsa om min senaste skräckupplevelse:

    http://stenstugu.com/wp/jag-overlevde-med-napp-och-nod/

    //Ingrid

    SvaraRadera
  2. Hejsan Gunnel !
    Tandläkaren var jag aldrig rädd för, men det han skulle göra med mig.Nu behöver jag aldrig gå dit igen, bara till en som ändrar över/underkäke om jag så skulle behöva.

    Apropå mitt inlägg, så vet jag inte ett dyft vart jag ska åka.Men någonstans blir det.Känner att jag vill se något annat och andra trevliga människor på min väg.

    Ha det så bra. Kram Mi

    SvaraRadera
  3. Skicka genast hit din tandläkare. Min skräck för att gå dit har inga gränser. vad kul att Visa kortet inte blev tömt
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till att vara hålfri:) Håller med dig, inte kul att betala för nåt så obehagligt, även om tandläkaren är "snäll" och trevlig!

    Njut nu!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera