söndag 1 februari 2015

Paus


Låt oss börja dagen med att ta en liten tupplur eller två.

17 kommentarer:

  1. Det snöar lite nätt här Våra töser tycker om snön! kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns trevligare saker, tycker både Santos och jag.

      Radera
  2. Rätt taktik vid ny månad. Man måste bekanta sig med varandra en stund. Här är det sol och lockar till en promenad efter middagen. Kram Bosse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man ska aldrig förhasta sig. Det är viktigt med vila.

      Radera
  3. Idag var du verkligen trött. Bara en enda rad. Men sov du och kom tillbaka med nya krafter och ideer. / Britt

    SvaraRadera
  4. Ja, jag intar det läget en hel del den här dagen, för att inte snacka om igår... ;-)

    SvaraRadera
  5. Det skulle jag också vilja göra. Trots att jag sov över 8 timmar i natt, så känner jag mej trött igen. Men så är det när man är pensionär, att man kan sova när man vill eller inte.

    Sv: Nu såg jag att du kommer från Åstorp och då förstår jag att du kan åka lätt till Helsingör. Vi kan också i Helsingborg. Det är en underbar gammal stad och låter inte de nybyggda husen bli allt för moderna, utan de ska ha en gammaldags charm också. Jag kommer inte ihåg vad stället heter, där vi åt våra goda smörrebröd, men den ligger vid tvärgatan från Stenegade, som går upp till torget. Rekommenderas. De har tydligen en svensk ägare och flera svenska anställda. De var jättetrevliga och omtänksamma.

    Kram/Gilla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. En mysig utflykt som är lätt att göra alla tider på året.

      Radera
  6. Jag har nyss gått upp och nu är klockan tre.......har legat på kudden och myst hela dagen......:)

    SvaraRadera
  7. Jag spelade faktiskt två timmar idag och känner mig väldigt duktig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man ska göra det man tycker är roligt.

      Radera
  8. Det låter som en mycket bra och sund inställning. :)
    Att vakna till en väckarklocka - vilket jag måste göra i morgon måndag - är inte så roligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönast när man vaknar själv....men jag måste ha en väckarklocka i reserv ifall den skulle behövas nån gång.

      Radera