fredag 27 augusti 2010

Lååååååååångsemester


Igår började min "riktiga semester". Sommarlov har jag ju haft i så många år, så det räknas inte som semester. Det är först nu som jag märker att jag VERKLIGEN är jobbledig. Det finns fortfarande personer som är övertygade om att jag kommer att sakna jobbet. De känner tydligen inte mig. Jag kommer inte att flytta ut i ödemarken och leva som någon slags eremit. Allt kommer att vara sig ganska likt förutom att jag inte startar bilen och kör till Kvidinge kvart i åtta varje morgon. Nu ska jag ägna all tid åt mina favoritintressen. 


3 kommentarer:

  1. Jag tror inte du kommmer sakna jobbet! Jag är säker på att du kommer bli en grym pensionär, precis som du var grym bland barnen. Men allt har ju sin tid. Jag kommer däremot sakna dig!

    SvaraRadera
  2. Alltså, jag menar grymt duktig bland barnen :-). Men det förstod du nog :-)

    SvaraRadera
  3. Haha! Tack, Pernilla. Jag saknar "Fritidsgänget", men det är skönt att inte vara styrd av ett schema.

    SvaraRadera