måndag 25 april 2011

Spåkulan hade rätt!!!!


För några dagar sedan när jag klickade på Spåkulan fick jag besked om att jag skulle vara öppen för nya möjligheter. Det syntes nämligen en välfylld plånbok och ett flygplan i samband med mig. Kanske skulle jag ut och resa? Ja, då fodras det ju en välfylld plånbok också om man ska ha nån glädje av resan. Idag hände något otroligt. Jag fick mail från the British JackPotJoy Lottery. Jag har vunnit 1 miljon pund!!! Vilken tur att jag har hämtat ut mitt nya pass. För jag antar att jag måste åka till London och hämta ut mina pengar. Jag kan bara inte komma ihåg att jag köpt en lott i det här lotteriet. Men ibland är jag mer än lovligt förvirrad så det kan jag mycket väl ha gjort. Nu ska jag plocka fram resväskan och börja packa.

3 kommentarer:

  1. Så nu blir det Jorden runt eller? :-)

    SvaraRadera
  2. Då hade jag röstat för en nästintill tom resväska. Det räcker med passet och kreditkortet! :-)

    SvaraRadera