torsdag 13 maj 2010

Snart börjar mitt längsta sommarlov!


Den 11 juni 2010 jobbar jag min allra sista dag i skolan. Sen får jag all tid i världen för att göra bara det jag helst vill just för stunden. Kan det bli bättre?

Jag har tjatat ända sedan jullovet om hur många arbetsdagar jag hade kvar, så till sist tröttnade nog mina arbetskompisar på Fritids att lyssna på det. De gjorde nämligen en "muckarkalender" till mig. Varje dag kan jag dra av en lapp och det står då hur många dagar till jag ska jobba + en tokig kommentar. Alla på Fritids har en sån härlig humor och är lite småtokiga. Det är antagligen därför som jag trivs så bra där.

Jag fick även en liten chokladask med hjärtpraliner, som de dekorerat med kristyr....20, 19, 18, 17 osv. I morgon får jag börja ta den första pralinen för då har jag 20 arbetsdagar kvar. Jag tror aldrig jag har fått en så kul present någon gång tidigare. Ser verkligen fram emot frukosten i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar